Utorok, 13 Nov 2018
 
 
Čo cvičime


PilatesBody PDF Tlačiť E-mail
Napísal jana vitova   
Streda, 25 November 2009 10:38

Cvičenie metódou Pilates je zamerané na posilnenie a následne natiahnuie všetkých svalových skupín.

Pomáha :

- pri problémoch s chrbticou / bolesti chrbtice, pooperačné stavy.../

- napomáha správnemu držaniu tela / je vhodné aj pre mladých ľudí, ktorí vplyvom rýchleho rastu majú zlé držanie tela. /

- prevencia osteoporózy

- posobí proti stresu a únave

- prináša pocit celkového uvoľnenie a relaxácie

- tvaruje problémové partie tela

- je veľmi dobrým kompenzačným cvičením pre športovcov a ľudí,ktorí jednostranne zaťažujú organizmus

- doporučujeme ho aj ako kombináciu s inými formami cvičenia

Hodiny PilatesBody môžete absolvovať pod vedením kvalifikovanej cvičiteľky Jany každý pondelok a štvrtok o 17.00hod.

Netreba sa vopred prihlasovať, stačí prísť

Posledná úprava Nedeľa, 11 November 2018 19:50
 
POWERJÓGA PDF Tlačiť E-mail
Napísal jana vitova   
Utorok, 03 November 2009 14:46

Powerjoga

cvičenie je založené na pravidelnom opakovaní jógových pozícií,ktoré sú dynamicky zaradené za sebou.

Pravidelné cvičenie Powerjógy je zamerané na: vyrovnávanie svalovej nerovnováhy,formovanie problémových partii, ako je brucho,sedacie svaly,dolné končatiny,boky...Zoštíhlenie svalov,zlepšenie svalového napätia,natiahnutie svalov. Taktiež na správne fungovanie vnútorných orgánov a vnútorných procesov v tele.

Powerjóga sa sústreďuje aj na odbúravanie fyzických a psychických blokov,uvoľnenie a relaxáciu, aktiváciu spiacej energie v tele a poznanie samého seba.

 

 


Posledná úprava Nedeľa, 11 November 2018 19:40
 
Čo cvičíme PDF Tlačiť E-mail
Napísal Administrator   
Piatok, 17 Apríl 2009 08:19
STEP+BODY

CVIČENIE PRE NASTÁVAJÚCE MAMIČKY

 

FUNKČNÝ TRÉNING

Kondičné cvičenie zložené z posilňovacích a aeróbnych prvkov. Konkrétny cvik sa vykonáva určitý časový úsek v určitej intenzite, potom sa mení. Cvičenie vhodné na zvýšenie tel. kondície.
ZUMBA
BODY TONING


MIXBODY
PILATES+ZDRAVÝ CHRBÁT
Už z názvu vyplýva,že sa zameriame na odstránenie bolesti chrbta,ale i na posilnenie chrbtového svalstva.Cvičenie je vhodné pre všetkých,no hlavne pre ľudí,ktorí počas dňa dajú svojmu chrbátu zabrať.Sedíte dlho pri počítači,pokladni,ste vodičom z povolania?Alebo ste športovcom s jednosmerným zaťažením tela,mamička na materskej dovolenke?Vám i všetkým ostatným toto cvičenie prinesie úľavu od bolesti, spevnenie svalstva a krásne držanie tela.Vhodné aj pre seniorov.
Posledná úprava Utorok, 08 Máj 2018 19:47